Elif Rümeysa Saka

Elif Rümeysa Saka
@rumi1998
Yaşadığım şeyleri düşündükçe üzülüyorum,üzüldükçe yıpranıyorum,yıprandıkça ümitsizleniyorum.
Reklam
"Mutlu olmak için hayattan kaçış değil,hayata katılış gerekiyordu."
Tek başına ağlayıp, kendisini yanlız başına teselli etmişse bir insan,artık yalnızlık çok da korkulacak bir şey değildir onun için.
Sayfa 117 - Olimpos·Kitabı okudu

Elif Rümeysa Saka

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
2019 32. kitabı
Didem Görkay
8.3/10 · 18 okunma