rüm

rüm
@rummko
‘Hayal et ve içinde bir yerlerde sakla bir gün gerçek olacakmış gibi “Mutlu olun,mutlu kalın.”
“Ne garip bu insanlar! Hâlâ her sabah bana selam veriliyor… Sanki yaşıyormuşum gibi…
Sayfa 22·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Evlilik otostopa benziyor!” diye düşünmüştüm ilk aylarında , ilk yıllarında evliliğimin.Bir kişi için duruyorsun,ama arabana 50 kişi doluyor.On sekiz yıl sonra anladım ki bu otostopçulardan hiçbiri bir yere gitmek istemiyor, ama direksiyona geçmeye ÇOK HEVESLİLER. Hatta güzel geçinelim diye sakin uyumlu davranırsanız,yıllar sonra kendiniz arka koltukta sıkışmış buluyorsunuz.Her an kapı açılabilir ve düşebilirsiniz giden araçtan.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Eylül 1
‘Umduğumuz yer bulunduğumuz yer olsun ‘
Çözüm üreten ,olaylara olumlu bakan,mücadeleci bir insan karşısında kendimin her şeyde sorun arayan,mutsuz biri olduğumu fark ettim.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Çok mutlu olunca hissedilen;(
Ama öylesine mutluydu ki,nerdeyse korkuyordu mutluluğundan.
Sayfa 768·Kitabı okudu