"ona bir parça saygı duyuyorum, çünkü cesurca kendi iradesinin peşinden gitti, fakat ona daha da çok acıyorum çünkü bugün değilse bile yarın derin bir mutsuzluğa kapılacak. Ahmakça ve kesinlikle alelacele davranmış olabilir fakat davranışı adi veya alçak değil ve ben kendinde bu şanssız zavallı kadını hakir görme hakkını gören herkese hâlâ karşı çıkıyorum."
"bir kadının içgüdülerinin peşinden özgürce ve arzuyla gitmesi, çoğu kadının yaptığı gibi kocasının kolları arasında gözlerini kapatıp onu aldatmasından daha onurludur."