Gözlerimin her gördüğünü kalbim doğru anlar mı bilmem ama kalbimin her gördüğüne gözlerim inanmak zorunda...
çünkü en gerçek yol kalpten hissedilen yoldur hissediyorum..
Sessizliği çok seviyorum
çünkü sessizken kendimi daha fazla duyuyorum..
sadece kendimi değil diğer insanları da duyuyorum, bana söylediklerini söylemek istediklerini hepsini sessizken yalnızken daha fazla ayrıştırıyorum..
Yoruldum derken bunu kastediyorum,
çok sesli olunca istemeden yoruluyorsun
biraz sakin kalmak dinlendirir sanırım..
rüya..