Okuduğum kitabın sadece 3 diğer kişi
tarafından okunmuş olması üzücü Çok
okunan kitapları okumak gibi bir kaygım asla yok ama bazı kitapların da yerlerini
ve değerlerini bulamadıkları fikrindeyim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Korku Tarihi ve özelinde Cadılık ve Cadılar ile ilgili okumalarıma hızla devam ediyorum Bu alan beni çok sarmış halde... Bu konuda birşeyler de yazmak gerek Böyle tahayyüllerim mevcut , oyalayıcı
3 günden bu yana hastanedeyim Yine okuyorum Tuz Yağ Asit ve Isı ' yı bitirdim
Böyle yerlerde okumak aslında daha güzel
Çünkü duygularınız hayat hakkındaki fikirleriniz sorgulamalarınız daha yoğun oluyor Gerçi okuduğum kitap Gastronomi ile alakâlı idi Açıkçası biraz kafa dağıtmak hayatımın sıkıcı gündeminden uzaklaşmak için okudum Ama yine de salt okumak eyleminin kendisi bile böyle yerlerde böyle zamanlarda insana çok iyi geliyor...