kimse bizim çektiğimiz acıları gerçekten bilmiyor. kimbilir büyüdüğümüz de, şimdiki acılarımızı ve üzüntülerimizi saçma bir şeymiş diye hatırlayacağız belki. ama yetişkin olana kadar ki bu uzun ve sıkıcı dönemi nasıl yaşamamız gerekiyor? bunu kimse söylemiyor.