zesu

gitgide bir yetişkine dönüşen kendim hakkında elim kolum bağlı olduğu için üzgünüm.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kimse bizim çektiğimiz acıları gerçekten bilmiyor. kimbilir büyüdüğümüz de, şimdiki acılarımızı ve üzüntülerimizi saçma bir şeymiş diye hatırlayacağız belki. ama yetişkin olana kadar ki bu uzun ve sıkıcı dönemi nasıl yaşamamız gerekiyor? bunu kimse söylemiyor.
gerçekten kim olduğumu bilmiyorum. okuyacak kitabım ya da taklit edeceğim bir modelim olmasaydı ne yapardım?
kitap okuma denilen şey benden koparılıp alınırsa, hiçbir hayat deneyimi olmayan ben ağlanacak hâlde olurdum galiba.
Çünkü gidecek bir yeri yoktu. Gidecek bir yerinizin olmamasının ne anlam taşıdığını anlıyor musunuz?