i

i
@ryunosuke
Sanki yıllardır uzaktayım ben Özlemlerim hep sessiz derinden
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kim bilir... Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız..."
i
Bu kitap bana Sezen Aksu'nun biliyorsun şarkısını hatırlatıyor. Şarkının sözleri kitaptan çok şey taşıyor gibi.