Arzu Usta

Arzu Usta
“Kendimizi bulmanın tek yolu onu aramaktır.”
Korkunç bir yalnızlık duygusuydu hissettiğim.Sanki şehirleri, ülkeleri,gezegeni dolduran bütün insanlar dünyanın öz çocuğuydu,bir tek ben değildim ve bana ait olmayan görüntüler kafamın içinde akıp gidiyordu.
Sayfa 354·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyilik kötülüğün kılığına giremiyordu çünkü ama kötülük sık sık iyillik kılığına giriyordu.
Sayfa 334·Kitabı okudu
İnsan yaşadıklarını korktuğu için unutur ya da utandığı için.Hatırlayınca acı veriyor diye unutmaz, acı kendini unutturmaz çünkü.
Sayfa 187·Kitabı okudu
Geçmiş tuhaftı.İnsanı hem hayata bağlayan hem her an kopup gitmeye hazır,en zaaflı,en zor,en zayıf parçaydı.
Sayfa 186·Kitabı okudu
İnsan suyu bilmeyen balık gibiydi,bilmesi için sudan çıkması gerekiyordu.
Sayfa 158·Kitabı okudu