rzykrbck

rzykrbck
@rzykrbck
Bir sorunu çözmenin en iyi yolu nedenini yok etmektir.
Gelelim sonuncuya. Hiçbirine bağlanmadım Ona bağlandığım kadar. Sade kadın değil, insan. Ne kibarlık budalası, Ne malda mülkte gözü var. Hür olsak der, Eşit olsak der. İnsanları sevmesini bilir Yaşamayı sevdiği kadar. Orhan Veli Kanık
Şiir
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Canım yanlızca sevmek istiyor seni.. öncesini ve sonrasını düşünerek değil, alışılmış bir tören gibi hiç değil.. Dokunmadan, gözlerine bile bakmadan, konuşmadan. Unutup, tekrar hatırladığım ve çok sevdiğim bir şarkıyı hiç bıkmadan defalara ara vermeden içten içe mırıldanıp zamandan koparıp alır gibi.. Sevmek istiyorum seni .. Saçlarını yüzünden ayırıp Gözlerini kirpiklerinden Ellerini bileklerinden İsmini bedeninden ayırıp Ayrı ayrı bir evin odalarını gezer gibi.. Keşfeder gibi.. Sevmek istiyorum seni.. İlk kez merakla ve hayranlıkla, kırmızının detayında dakikalarca takılıp bakar gibi.. Sevdiğim hiçbir eşyayı yanıma almadan çıkar gibi Süregelen bir sevgiyle değil ! Öğretilmemiş.. bilmediğimiz biçimlerde. Kuşların kanatlarını açıp özgürlüğe süzülmesine yarayan içgüdüleriyle.. İçimden geldiği gibi canım... Sadece sevmek istiyorum seni.. Bir yaz günü tenine vuran sıcaklığı gibi güneşin serin bir akşamın denizden esen rüzgarıyla içine işlediği yosun kokuları gibi.. anlatamadığın ama bırakmak istemediğin bitmesini hiç istemediğin bir hisle.. Canım yanlızca sevmek istiyor seni.. Ne umut etmek, Ne beklemek HİÇBİR ŞEY Sadece Sevmek istiyorum seni... Sunay Akın
Şiir
19 Mayıs Atatürk'ü anma Gençlik ve Spor Bayramı
“Ben 1919 yılında Samsun’a çıktığım gün elimde maddi hiçbir kuvvet yoktu. Yalnız Büyük Türk Milleti’nin asaletinden doğan ve benim vicdanımı dolduran, yüksek ve manevi bir kuvvet vardı. İşte ben bu kuvvete, bu Türk Milleti’ne güvenerek işe başladım.” - M.K.Atatürk Ordu yok” dediler, kurulur dedi. “Para yok” dediler, bulunur dedi. “Düşman çok” dediler, yenilir dedi. Ve Mustafa Kemal Atatürk Ne Dediyse Yaptı!
Akılla Bir Konuşmam Oldu
Akılla bir konuşmam oldu dün gece; Sana soracaklarım var, dedim; Sen ki her bilginin temelisin, Bana yol göstermelisin. Yaşamaktan bezdim, ne yapsam? Birkaç yıl daha katlan, dedi. Nedir; dedim bu yaşamak? Bir düş, dedi; birkaç görüntü. Evi barkı olmak nedir? Dedim; Biraz keyfetmek için Yıllar yılı dert çekmek, dedi. Bu zorbalar ne biçim adamlar dedim; Kurt, köpek, çakal makal, dedi. Ne dersin bu adamlara, dedim; Yüreksizler, kafasızlar, soysuzlar, dedi. Benim bu deli gönlüm, dedim; Ne zaman akıllanacak? Biraz daha kulağı burkulunca, dedi. Hayyam’ın bu sözlerine ne dersin, dedim: Dizmiş alt alta sözleri, Hoşbeş etmiş derim, dedi. (Ömer Hayyam)
Şiir
AYDINLIK NEYİN OLUR SENİN?
Aydınlık neyin oluyor senin Gökyüzü akraban filan mı Beni bulur bulmaz gözlerin Şimşek çakıyorum yalan mı Yüzünde yalazını gezdirdiğin Saçlarından tutuşmuş orman mı Akla ziyan bir şey elektriğin Ayışığı mavisi dudaklarından mı O ışık zenginliği mi giyindiğin Uzay tozları mı yıldızlardan mı Elime dokunduğu an elin Güneşler açıyorum sahi ondan mı Aydınlık neyin oluyor senin ATTİLA İLHAN
Şiir