Merhaba bu uygulamaya yeni katıldığım için yapacağım yorum kötü olabilir ama umarım işinize yarar.
Öncelikle kitabı spoiler vermeden size anlatmaya çalışacağım. Kitap iki yakın arkadaşın gün boyunca yaşadıklarını mektuplaşarak birbirlerine anlatması hakkında. Evet,kulağa sıkıcı gelebilir ama kitabı okuyunca sıkıcı olmadığını anlarsınız. Haa bir de! Kitabın sonunda yazarın notunu kesinlikle okuyun.
Gündüzleri odanın içinde pencereden pencereye
dolaşıp durur ya da Türk usulü bağdaş kurarak yatağında
oturup şakrakkuşu gibi ara vermeksizin ıslık çalar,
sessizce şarkı söyler, kendi kendine kıkırdar.