Selim Ş.

Selim Ş.
“Ben ki müptelasıyım anlatmadan anlaşılmanın...”
Kim neyi en çok sevdiyse en çok ondan oluyor...
Reklam
Allahın belâsı bir mutluluk gelsin dünyaya.
Dillerimiz ortak, kalplerimiz ise yan yanayken uzakta atıyor. Kimin kalbinde kimin izi var, göremiyorum.
Tutsak oldum bir yandan! (...) Ayrılık diğer yandan.. Ayrılan benim benden, tendir ayrılan candan...