Selim Ş.

Selim Ş.
“Ben ki müptelasıyım anlatmadan anlaşılmanın...”
Konuşacağınız ne çok şey vardı.. Sustunuz!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bugün aklıma yazısız ve çizgisiz bir resim geldi.. Ve benim, birdenbire yüzünü değil, gözünü değil, senin sesini göresim geldi...
"Garip bir Ağustos tadı damaklarımda, hiç yaz gibi değil bu mevsim.. Yaz, ben gibi değil. Ya Ağustoslar bozuldu, yahut ağzımızın tadı..." #edipcansever #ceyhunyılmaz

Selim Ş.

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
2018 3. kitabı
Cemal Safi
9.4/10 · 216 okunma
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, bu hep böyledir!
Sayfa 520·Kitabı okudu