Selim Ş.

Selim Ş.
“Ben ki müptelasıyım anlatmadan anlaşılmanın...”
"-Beni yolumdan çeviremeyecekler Olric! -İnsan, Selim olduktan sonra ne yapsa olur, anlıyor musun Olric? -Anlıyorum efendim.. -Anlamasan da olur. -Kimse anlamasa da olur. -Gerçek hürriyet budur Olric. Ben anlıyorum. Anlat(a)masam da olur...''
Reklam
Geçmiş artık çok uzak.. Gelecek ise ne konusu ne şekli belli, manadan yoksun bir yer...
El olduk efendim! Velhâsıl ziyan olduk. Ziyadesiyle... “Turgut UYAR”
Gecenin sıkıntısı öğlene kadar sürdüğünden sabahın dirilişini yaşayamıyorum. Öğleden sonra da gecenin hüznü çöküyor.. Ömür böyle tükeniyor...
Girebilsen bu sinemde neler var.. Gülüp oynadığım ele karşıdır... “Karac’oğlan”
Reklam