Güç arttıkça bilgiye ulaşma hızı da aynı oranda artıyor. Sosyal medya sayesinde dünyanın ne kadar küçük olduğunu hissetmişizdir çoğumuz. Güç arttı dünya küçüldü, bu bağlamda Rabbimizin her an herkesi görebilme olayı daha da anlaşılır hale geliyor.
Mantık ekseninde hakikatleri reddenlerin en büyük sorunu belki de kendi acizliğini görememeleri diyebiliriz. Kibir yani.
''tabi bana göre''
Başkalarının kötülüklerinin yerine kendimi geçiriyorum, herkesten, her şeyden sanki yalnız ben sorumluymuşum gibi bir sezgiye kapılıyorum ve büyük bir içtenlikle bu duyguma hak veriyorum.