S

Nazım diyor ki:
"𝕫α𝕞α𝕟α вı𝕣α𝕜α𝕝ı𝕞 α𝕞α 𝕫α𝕞α𝕟𝕝α вı𝕣α𝕜𝕞αчα𝕝ı𝕞." Zaman herşeyin ilacıysa peki fazlası intihara girmez mi? Giderek üzdün bizi zaman... Hep onun yüzünden youtube.com/shorts/_CLx_b8D...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İnsanlar incindikleri zaman karakterlerine aykırı davranırlar."
Bu yüzdendir ki baktığımız zaman yüzümüzde burnumuzu göremiyoruz, çünkü burunlarımız ayda bulunuyorlar.
Sayfa 206·Kitabı okudu
Ayı hatırlamıyorum. Gün hepten yok Bir şey var... ama onun da ne olduğu belli değil
Sayfa 204·Kitabı okudu