Kimseye hayat boyu aynı kişi olma
borcunuz yok. Fikriniz değişir, tarzınız
değişir, keyfiniz değişir. Dün kabul
ettiğinizi bugün tahammül edilmez
bulabilirsiniz. Hepsi sizin tercihiniz.
Özgürlüğünüzle sorunu olan, kendi
prangalarını şıngırdatarak yaşamaya
devam edebilir. ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
📚 Küçük bir okur testi
Bu kitaplardan kaçını okudunuz?
• Suç ve Ceza
• 1984
• Kürk Mantolu Madonna
• Simyacı
• Dönüşüm
• Martin Eden
• Uğultulu Tepeler
• Jane Eyre
• Aşk ve Gurur
• İnsan Neyle Yaşar
• Küçük Prens
• Madam Bovary
• Dorian Gray'in Portresi
• Notre Dame'in Kamburu
Ben 10 tanesini okudum.
Sizde durum nasıl? 👇
Bence kitap dediğin şey sadece okunmaz, aynı zamanda hissedilir. Bu yüzden benim tercihim genelde normal kitap oluyor. Sayfaları çevirdiğinde çıkan o hafif ses, yeni bir kitabın kendine özgü kokusu ve kitabı elinde tutmanın verdiği duygu bambaşka bir şey. İnsan sanki hikâyenin içine daha çok giriyor.
Ama PDF kitapların da inkâr edilemeyecek avantajları var. Yanında onlarca kitabı taşıyabiliyorsun, istediğin yerde hemen açıp okuyabiliyorsun. Üstelik çoğu zaman ücretsiz olması da büyük bir kolaylık.
Sizin tercihiniz hangisi sevgili okurlar?