Hayat yorar mı? Yada bu kadar yormalı mı? Yaşamak için hangi amaca sığınır insan^ yada sığınmalı mı, yoksa gerçeklerden mı kaçmalı? Hayatın bile belirsiz olduğu nokta da insanın seçmek zorunda oluşu, zorluk... Bulamazsın, güvenemezsin, kurulamaz o düzen, başına buyruk, hoyratsın, yapamazsın... Yorgunluk, hayatın zorluğu mu verdi? Yoksa.. Bak bu bile kararsız. Ne kadar zor aklınla kalbin arasında kalmak. Özlemek... Doğru olmadığını bilmek. İstemek ama o panik, titreme, korku endişeyi dur duramamak. Adı geçtiğinde gözlerinin dolması, yanlış yol bile bile yürünür mü? Yoksa... Ne kadar çok soru. Bir çok kararsızlık ve yorgunluk. İz geçer mi? Yoksa geçti sandığımız her iz derinin altına işler mi? Aşkın yalanına kanıp gitmeli mi? Ömür harcamalı mı? Korkup kaçmalı mı? Dalgara bırakmak rahatlatır mı?