Yeşilde huzur saklı,mavide sonsuzluk..
Ve herkesin içinde biraz mavi,biraz yeşil vardır.O yüzden mutlu olmak istiyorsanız,
önce kendi içinize bakın.Çürümüş mü içinizdeki baharlar? Kurumuş mu denizleriniz?
Kararmış mı gökyüzünüz?
Önce onları halledin. Kendinizi sevin,değer verin,kendiniz için bir şeyler yapın.
Önemli bir karar verirken sevdiklerinizin elbette fikirlerini önemseyin ama son kararı
siz verin.
Dua edin,
Kitap okuyun,
Yeni filmler,yerler keşfedin,
Gülümseyin,
Karşılık beklemeden iyilikler yapın,
Kimsenin sizi yargılamasına asla izin vermeyin!
Her şey dilediğiniz gibi olsun...
Bazı insanlar benim bu dünyada en büyük kırgınlıklarım olsa da kırıldığım yerden değiştim güçlendim!
Anlamını yitiren o yolda hiçbir şey hissetmeden yürüdüm bir süre. Ama öğrendim; insan yürüdüğü yollara çiçekler ekerek ilerlemeli. yarı yolda kalırsa eğer geri döndüğünde o yollar çiçeklerle süslenmiş olmalı.Kaktüsler bile çiçek açabiliyorken bazı insanların kalbi çoktan kurumuş.