Bilinç altı herşeye inanır;Çünkü bir filtreleme sistemi yok. Doğru ile yanlışı birbirinden ayıran farklılıktan bi haberdir. Eğer ebe beyinlerimiz bize ailemizden nası para kazanıldığını bilmediğini söylerse buna inanırız. Eğer bize evliliğin birbirinin yüzünü yumruklamak anlamına geldiğini gösterirler de, buna inanırız...
Bize yutturdukları diğer bütün bu saçmalıklara neden inanmayalım ki?