" Bak, uçurtma kaçmış!"
" Hani bakayım! Nereden kaçmış?"
" Bizim göğümüzden kaçmış. Ama sakın onu vurma ! "
Ağabey uçurtmayı vurmadı. Belki annemi de vurmazdı.
Hani bir kere odun taşıyorduk. Benim göğsümde bir şey çalınıyordu da ben korkmuştum. Tencereler tıngırdıyor sanmıştım. Sende gülmüştün bana. O çalan yüreğimmiş. Şimdi biliyorum artık.