Emine Ş.

Emine Ş.
Nietzche' nin Zerdüştün başına yazdığı söz, bence bütün felsefe metinleri için geçerli. "Herkes ve hiç kimse için"... bu da şu demek; anlayabilecek durumda olan herkes anlayabilir ama işte hiç kimse o durumda değil !
“Yüzmeyi çok sevdim de sudan pek haz etmedim” Hakan Özer
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
çoğu şey ayrı yazılır...

Emine Ş.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
36 günde okudu
·
2019 104. kitabı
Aldous Huxley
7.7/10 · 1.439 okunma
Dü­şündükçe konuşmayı boş, bayağı ve hatta züppece buluyorum.
“Örneğin deli olmanın gerçekten ne anlama geldiğini akıllılar nasıl bilebilir?”
Sayfa 11·Kitabı okudu