Selma

Selma
@sadd
Hemşire
Üniversite öğrencisi
9 Mart
4 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Hayatta yalnız kalmanın esas olduğunu hâlâ kabul edemiyor musunuz ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birçok şeylere ihtiyacımızı ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz..?
“Ben garip bir kadınım…Benimle ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız…Çok manasız kaprislerim,birbirine uymaz saatlerim vardır…Hülasa arkadaş olduğum kimseler için pek müziç ve anlaşılmaz bir mahlûkum…”
Bir insanın diğer bir insanı,hemen hemen hiçbir şey yapmadan,bu kadar mesut etmesi nasıl mümkün oluyordu?
Bu soluk yüz,bu siyah kaşlar ve onların altındaki siyah gözler;bu koyu kumral saçlarda asıl,masumluk ve iradeyi,sonsuz bir melal ile kuvvetli bir şahsiyeti birleştiren bu ifade,bana asla yabancı olamazdı.
Sayfa 51·Kitabı okudu