Ayşe nur

Ayşe nur
@sadebirkul
"Yaratılmışları razı etmek için yaratılmadık."
"Aşk, bir muma ateş olmak mıydı, yoksa yanan ateşin kendisi mi?"
Sayfa 76 - hayykitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Abdal sevdiğini beğenir, aptal ise beğendiğini sever."
Sayfa 68 - hayykitap·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bir gün, kötü olan şeyin toprağın altına girmek değil, insanın sevgiyi, Allah'ı unutması olduğunu anlayana kadar üzüleceğiz."
Sayfa 62 - hayykitap·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ne kadar kimsen yoksa o kadar Allah'ın vardır."
Sayfa 62 - hayykitap·Kitabı okudu
Edebiyat
'Sevdiğim bu kadar güzelse, onu yaratan nasıl güzeldir?'
Sayfa 60 - hayykitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam