İlayda

İlayda
@sadece_ilayda
Anlatamadıklarımı kaleme alıyor ve sayfalar karalıyor sonra anlamalarını bekliyorum. Kendime ait olan yazıları paylaşıyorum.
Reklam
"Hiçbir şey geçmeyecek baba. Kimse kurtulmayacak. Çünkü Tanrı'nın Tanrısı yok. Biz ona inanıyoruz, ama o hiçbir şeye inanmıyor. Belki de tek gerçek tanrısız, Tanrı'nın kendisi. Tanrısızlık Tanrı'ya mahsus! Bu yüzden, kurallarda asalet ve adalet arama! Cünkü Tanrı, ne asil ne de adil olmak zorunda! Benim gibi!"
Sayfa 72·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Her zihin bir patlamayla doğar, şişer ve genişlemeye devam eder. Ancak sadece bazıları mükemmel dengeye ulaşır. Diğerleri yüksek yoğunlukları yüzünden çöker. Bu, onların sonu değildir. Bu, onların kapandığı andır. Her şeye ve herkese kendilerini kapattıkları an.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce