azad

azad
@sadeceazad
...
Haftasonu YKS sınavı var. Taksi ve dolmuş şöförleri, seyyar satıcılar, lütfen kornaya 3 saat dokunmayın. Pırıl pırıl gençlerin sınavı var. Lütfen 3 saat sesizlik.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık gelme istemem Hevesim kaçtı bir kere Başkası değmiş tenine Bu konu aştı beni de Artık gelme istemem Kimi koyduysan yerime
Şarkı
YAŞASIN CUMHURİYET!
Anne, çok kötü hissediyorum dedim. Bu dünyaya neden gönderildim bilmiyorum. Sanki ruhum rahmindeki bana teslim olmak için gökyüzünden inerken bir yerlerde tıkanıp kalmış gibi. Ayaklarımdan asmışlar ruhumu, bulutların arasındayım. Bağırıyorum anne, bağırıyorum. Gırtlağımdan siyah kanlar çıkana kadar bağırıyorum, kimseye duyuramıyorum sesimi anne. Gözlerim kan çanağına döndü. Bir de şey anne, sağ avucuma intiharlar yazdım, sol elimde umutlar biriktiriyorum. Bu, hayatın araf olduğunun kanıtı mı yoksa anne? Neden susuyorsun ki? Sahi babam nerede? Bir cevap bulacağımdan değil, bana borçlu kalmadı mı yıllarca attığı kemer darbeleriyle. Sen olmasan kafama sıkardım anne biliyor musun? Sahi kaç yıl ömrün kaldı? Sahi kaç yıl daha intihardan vazgeçip koparacağız saçlarımızı etlerinden. Neyse, sigara sardım içer mis- Peki anne...
Duygu ve Düşünce
Çok acıdı aslında. Ama bilirsin, bazı şeyler hakkında tek kelime bile edilmez.