Kitabı neresinden tutarsam tutayım elimde kalıyor 500 sayfa boyunca aynı şeyleri tekrar tekrar okuduk. Toksiklik sınırını aşan ucube karakterlerle bir ileri iki geri gidip hiçbir yere varmayan doğru düzgün bir kurgusu olmayan vasat bir kitaptı inat edip bitirdiğim için bana da yazıklar olsun ne diyeyim...