Burayı günlük olarak kullanıyorum gerizekalılar herhangi bi konu olay ya da olguyla ilgili süslü cümleler kurmak için düşüncelerimin çalınma riskinin olmadığı ajandamı kullanıyorumm ve onları bu çağın insanlarıyla paylaşmaya layık görmüyorum aforizmalarımı okuyup anlayabilecek insanlar olmadığınız için onları kendime saklıyorum.. burda aforizmalrının sağ alt köşesine dikkat çekme çabasıyla yazılmış gün sayımlarının istediği ilgiyi üzerinde toplayamayışıyla kahrolann insanlarla paylaşabilecek kadar basit düşüncelerim yok benim