Sevdiğim insanların gözümün önünde acı çekmesi ve benim bu tür durumlarda ne yapacağımı bilmeyişim.. bi insan nasıl teselli edilir nasıl tatmin edilir bilmiyorum. Bu yüzden tepkisizleşiyorum vee onlar bu tepkisizliğimi onlara karşı hissettiklerimle bağdaştırıyolar. Oysaa zülfü livaneli huzursuzluk kitabında tepkisizliğine anlam veremediği kadının vaziyetini 'acının ötesine geçmek' diyerek tarif etmiş. Ben de acının ötesinde bir yerlerdeyim.. nerde olduğu,u tam olarak bilmiyorum ama acımın sevgimin ötesinde olduğu bir yerlerdeyim..