edaaa

edaaa
@sadeceedaa
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Tanrı beni güzel kokular ve şarkılarla lütuflandırdı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabırsız bi insanım
Neden sürekli birine ihtiyaç duyarız.. neden iletişime muhtacız.. insan neden kendi kendine yetemiyo?
Allah ım seni sadece ben olduğumda da bütün sıfatlarımdan arındığımda da seviyorum..
Hiçkimseden bi beklentim olmasın kendimden bile içinde bulunduğum boşluktan atıyım kendimi