edaaa

edaaa
@sadeceedaa
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Neden mutsuzluğumu reel olan her yerde gizlemek zorundaymışım gibi hissediyorum..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Taktığım maskenin arkasındaki edayı tanıyan tek bi insan bile yok
Sahip olduğum güzellikler beni hiçbir zaman tatmin etmedi bulunduğum konum istek ve iradem dahilinde olmadan sahiplendiğim sıfatlarım beni tatmin etmiyo istediğim bene ulaşmak için de bi çaba sarfedemiyorum bu yüzden mutsuzum..
Kaan boşnak'ın yorgunum ve ağrılar şarkısını dinlerken yoruluyorum..
Bulunduğum konumla bulunmak istediğim konumun arasındaki uzaklığı düsününce ruhumu aşıp bedenime hükmeden yorgunluk hissi..