Her insan aklı ve sevgisi ne kadarsa o kadarını anlar. Bu yüzden herkesin tanrısı hem aynıdır hem de farklı... Çünkü herkes içinde kendi kapasitesi kadar tanrıyı taşıyabilir. Herkesin aklı farklı olduğu için herkes kendince farklı bir tanrı idrak eder.
Onun insanlardan istediği şey kendisine inanmaları değil evrendeki varlığına tanıklık etmeleri. Bir dine girmek için gereken şey Allah’a inanmak değil şahitlik etmektir. Şahitlik görmekle ilgilidir, yalnızca gözle görmek aklına gelmesin. Sezgiler, akıl, deneyimler, hisler, gözlemler tüm bunlarla bir şeyin var olduğu ya da olmadığını çözümleyebiliriz.