Şems’in çok güzel bir sözü var. Hatırladığım kadarıyla şöyleydi: Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
“İnsanlar yalanları sevmez” demesin kimse. İnsan en çok yalanı sever, yeter ki kimse inandığı yalanın, bir yalan olduğunu söylemesin, hatırlatmasın ona. Herkes mutlu olmak için kurduğu hayat platosunda artık gerçekliğe dönüşmüş yalanlarıyla yaşar.