Herkesten gizlediğim bir düşünce gezegenim vardır benim. İçerisi bazen çok karışık, bazen çok sakin, bazen fazla fırtınalı, bazen karanlık, bazen loş... Elbette tüm gayem düşünce gezegenimde elektriği icat edip ya da güneşi tutup getirip aydınlanmayı yaşamak...
Elbette her zaman, her ortamda cesurca sorabildikleri kadar, kendiyle bile tartışmaktan imtina edeceği sorunları olabiliyor insanın bazen... Benim de öyle...