Adem gibi, var olan hiçbir varlıkla bağım yoktu; ama onun durumu benimkinden her açıdan çok farklıydı. Yaratıcısının özel ilgisiyle korunan, mükemmel, mutlu ve şanslı bir yaratık olarak, tanrı'nın ellerinden çıkmıştı; doğası kendisinden üstün olan varlıklarla konuşmasına ve onlardan bilgi edinmesine izin verilmişti ama ben perişan, çaresiz ve yalnızdım.