Uzun zamandır okuduğum en sarsıcı kitaptı, diyebilirim. Bir cümlenin altını çizsem sanki diğerinin hatrı kalacakmış gibi hissettim durdum. Aslında her iki anlatıyı da tek cümlede özetleyebilirim (sayfa 131): Bir şeyden kendimi koparmak istiyorum ama, işte, derin nefes almaktan korkuyorum.