İlk öncelikle hepinize merhaba!
Kitabımı bitirme heyecanım dinmeden hemen anlatmak istedim.
Spoiler içerebilir ona göre okuyun. Hemen anlatmaya başlayayım...
Sadem , Kavin ve Evla denilen üç arkadaş var. Sadem hazır cevap, enerjik biriyken Kavin sert mizaçlı, sinirli, korumacı bir tip. Evla ise her ikisinin de aksine Barbie bebek gibi gözüken bir kız. Bu üç kızımızın da ciddili ailevi sorunları var ama biz bunu tabiki kitabın farklı bölümlerinde okuyoruz.
Kitabımız kimya hocasının sınavından Kavin'in kalması ve annesininde eğer sınıfta kalırsa onun okul masraflarını ödemeyeceği tehditi üzerine Sadem'in arkadaşını korumak için sınav kağıtlarını çalması ile başlıyor.
Kimya hocasının arabasına yetişmeye çalışırken bir tane çocuğun bisikletinin arkasına atlaması ile başlayan bir lise aşkı hikayesi... Anlayacağınız üzere ana erkek karekterimiz Buğra Han ile böyle tanışıyoruz.
Bu olayalrdan sonra kitabımızın ana teması öğrencilerin notlarını kurtarması için müdürün verdiği tiyatro görevini üstlenmesi oluyor. Müdür Sadem'in bu işi yönetmesini istiyor fakat tahmin edeceğiniz üzere Sadem'in tiyatro hakkında hiç bir fikri yok ve biz Buğra'yı tekrar burda görüyoruz. Sadem'in de dediği gibi çocuk kızın her ihtiyacı olduğu anda ortaya çıkıp ona destek olan bir karakterdi.
Bunlar tiyatroya hazirlanirken elbette bir çok şey oluyor. Aile içi kavgalar, arkadaşların gerçek yüzleri, yalanlar, kırgınlıklar... Bunları anlatmaya ne benim yazmaya sabrım yeter ne de sizin okumaya ...
Bu olaylardan sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi tiyatro yapıyoruz evet tiyatroya devam ediyoruz:) Ama evren bile karşı bizim tiyatroyu gerçekleştirmemize! Neden mi ? Erdinç denilen arkadaş Sadem'den red yemesi sonucu arkadaşlarını satıyor ve roller karışıyor. Belli şeylere tekrar karar