.ℰ.D

.ℰ.D
@sadeness
... #Bu kadar tanımasaydım sizi severdim# :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ruhlarımızın birbirine ne kadar bağlı olduğunu anlıyor musunuz!..”
Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor.
“Beni sevdiğini söyledi... Bir insan tarafından sevilmek bu kadar fena mı?”
Bize verilen bir aşkı almamaya da iktidarımız yoktur.