.ℰ.D

.ℰ.D
@sadeness
... #Bu kadar tanımasaydım sizi severdim# :)

.ℰ.D

, bir kitap okudu
Puan vermedi·110 syf.·
7 saatte okudu
·
2025 3. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 17,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ancak bu dünyada adaletin haklıdan değil, güçlüden yana olduğunu daha sonra anlayacaksın.
Çocuk okuma yazma bilmiyordu henüz, ama şunu öğrenmişti: Yeryüzündeki her şeyden ve herkesten korkmak gerekirdi!
içimizde şeytan yok... içimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey:hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Hayatta hiçbir şey yapmış olmamak gibi korkunç ve utandırıcı bir şey var mı?