sadık

sadık
@sadkbrbr3
Bazen uzaklaşmak gerekir, yakınlaşmak için… “Bazen hatırlamak gerekir, hatırlanmak için… “Bazen ağlamak gerekir, açılmak için… “Bazen anmak gerekir, anılmak için… “Bazen de susmak gerekir, duymak için…
Reklam
Dünya yaptıklarınızın hata olduğunu gösteren en büyük ayna
Başım sanki kör bir bıçakla doğranmıştı ama hala omzumun üzerinde duruyordu
Her gün yorgunluktan ölene kadar çalışınca, başka şeyler için endişe edecek vaktiniz kalmıyor
Artık öyle bir noktaya gelmiştik ki, yaşamak ya da ölmek önemli değildi
Edebiyat
Reklam