sadık

sadık
@sadkbrbr3
hayatta kalmak için tek yasa geçerliydi: güçlü ve uyanık olmak. Yoksa sizden güçlü bir başka yırtıcının kurbanı olabilirdiniz.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar genellikle mutlu anların fotoğrafını çekerler. O güzel anları hatırlamak için. Acılarını, ölümleri unutmak istemeyen insan olabilir mi? Kötülüklerin, acıların, vahşetin fotoğrafını kim çekmek ister?
"Ama kabul etmek gerekir ki, arkadaşımız da pek normal bir adam değil." "Peki normal nedir Allah aşkına? Herkes gibi olmak mı?"
Sayfa 52·Kitabı okudu
şu bayat hayatla, bayat ilişkilerle beni oyalamayın. Size yetebilir ancak bana yetmiyor abi. Yetmiyor işte..."
Sayfa 43·Kitabı okudu