sadık

sadık
@sadkbrbr3
Üstelik en büyük bencilliğimiz de çocuk yapmak değil mi? Yaşamın ne olduğunu bile bilmeyen bir canlıyı zorunlu olarak dünyaya getiriyorsun. Mutlu olacağının garantisini verebiliyor muyuz, ya da hastalıksız, dertsiz, uzun bir ömür sürmesini sağlayabiliyor muyuz? Yoo, ama sonuçlarını düşünmeden çocuk yapmaya devam ediyoruz. Ya da benim gibi bir çocuğum olsa diye hayal kurmayı sürdürüyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Atalarımız boşuna dememişler, "Bir musibet, bin nasihatten iyidir" diye.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat
Şaşmaz kural: "Gönül kaçanı kovalar
Edebiyat

sadık

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
2021 2. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma