Ahmet ÜMİT'ten okuduğum ikinci kitap oldu. Polisiye adına harika bir serüvendi. Kayıp Tanrılar Ülkesinde son bölümde karşılaştığım Başkomiser Nevzat burada baştan sona soluk soluğa hissettiği duyguları yaşattı. Dil ve akıcılık olarak harika incelikler barındıran bu kitapta harika bir zaman sundu bana. Değinilen konular ve verilen mesajlar ile de aydınlatıcı nitelikte..