"hepimiz sırtımızda bir heybe ile doğuyoruz ve yetişkinliğe uzanan yolculukta heybemizi çeşitli şeylerle dolduruyoruz. Bazılarımızın heybesinde çokça Sevgi, şefkat, anlayış, güven ve sabır oluyor. Bazılarımızın heybesi ise aşağılama, eleştiri, yalnızlık, şiddet, manipülasyon ile doluyor. Yetişkin olduğumuzda heybemizde ne varsa onu verebiliyoruz çocuğumuza. Bu nedenle bizde olmayanı vermek zor oluyor."