İnsanlar hakkında en yaygın önyargılardan biri, herkesin sadece tek tür, belirli özelliklere sahip olduğudur. Mesela biri için iyidir, kötü huyludur, zekidir, aptaldır, çalışkandır, tembeldir, v.s. denir. Oysa insanlar hiç de böyle değildir.
Bedeni sımsıcak, yüzü soğuktu. Ruhunda ne bir kaygı, ne korku, ne de tutku vardı. O zamanlar ne kadar da iyi hissediyordu! Ya şimdi? Tanrım, her şey ne kadar da acı vericiydi!..