Dikiş tutmayan yaramı sarmaya mı geldin sevgilim
Yoksa açık yarama tuz basmaya mı?
Ellerimden tutup bu göçüğün altından çıkarmaya mı,
Yoksa beni daha derine, en derine gömmeye mi?
Penceremde mi açacaksın çiçekleri ,
Yoksa mezarımda mı ?
Beni buralardan alıp götürmeye mi geldin?
Yoksa umutlarımı, ümitlerimi kırmaya mı geldin?
Beni kendinle var etmeye mi geldin,
Yoksa sensizliğe bırakıp , bir avuç kül etmeye mi?
Sahi be sevgilim...
Sen niye geldin?