Sahi “yârim” ne güzel kelimeydi. Ağızda akide şekeri. “Yârim” der, sonra bir es verir, gayriihtiyarî susardın. Söyleyecek söz kalmazdı ardından.
"Çok insan ölür!.." Tanrım.. sahi ".. siz şu uzun Anadolu'yu / Çocukluk günlerinizde mi yarattınız.
Sayfa 46
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Etiket gelir mi :) 1k'nın cesur mukimleri.
Sahi sen yaşadın mı; Var mıydın acaba? Yaşadık mı seninle Aynı zaman parçasında? Ama ellerin aklımda. İri gözlerin, Sıcaklığın geceler boyu Ve aklığın aklımda.
Sayfa 181
Şiir
"Her şeye dayanabilecek kadar güçlü olabilir ancak üzgün olduğunda hemen ağlayabiliyor. Oysa her yerde hayatta kalabilecek dayanıklı bir bedene ve özel yeteneklere sahip. Güç denilen şey tam olarak ne sahi?"
Sayfa 153·Kitabı okudu
İnsan Allah'a imanım var diye kendine bir an bile olsa güvenmesin. Zira içinde imanı vardır sahi lakin nefsi de vardır.
sahi nedir sanki nedir yalnızlığın cevheri insanın kendini bildikçe bilediği
Sayfa 80·Kitabı okudu