mutsuz olmak ,kendisiyle dost olmak ve aşk kitaplarını okuduğum yazarın belki en tat vermeyen bana göre yavan kalan kitabı..sanki çok dolu olmasına rağmen duyguları çok iyi ifade edememiş bunda ..diğerleri daha lezzetli kitaplar..
görüş olarak kendimi yakın hissettiğim yazarla ilk mutsuz olmakla tanıştım.tecrübe ve kendimi dinlemeyle ulaştığım nihai durumu anlatmış yazar da.ne kendine düşman ol ne de tap ..her şey dozunda güzel..neyim var ki kendimden gari dedirten bir kitap.kalın değil çerezlik cinsten.dili sade ve anlaşılır fikir ve yorum gücünü geliştirebilmeye katkısı olacak lezzetli kitaplardan..