Said Kıran

Said Kıran
@saidoo
Ölüm varken ben yokum. Ben varken, ölüm yok. O halde üzülecek ne var?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Said Kıran

, bir kitap okudu
8/10
·687 syf.·
32 günde okudu
·
2021 14. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,5bin okunma
Diyelim ki...evet,belki namuslu bir insansın, ama namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?
Onların yalan söylemeleri değil;yalan her zaman bağışlanabilir;tatlı bir şeydir çünkü yalan, insanı önünde sonunda gerçeğe götürür. Burada insanın ağrına giden şey, onların yalan söylemeleri değil, söyledikleri yalana kendilerinin de inanmaları...
... Ağlaya sızlaya da olsa alışmışlar. İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..