Seyran AKTAŞ BERÎ

Seyran AKTAŞ BERÎ
@sairin_otagi
Sait Faik ABASIYANIK'IN dediği gibi, "Yazmasaydım deli olacaktım."
Ev hanımı
AÖL mezun üniversiteye hazırlanıyor
Konya
Konya, 1991
2 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
TUZLU YAĞMUR'dan
O gün operasyon dönüşü ayrı araçlara binmiştik. Yolda giderken trafiğin seyreldiğini fırsat bilerek direksiyondaki devreme seslendim. -Şu geriden gelen ekibe sağa çekmesini söyle dedim. Araçtakiler merakla bana bakınca, bende: -Aranan şahsı buldum.Hadi çabuk devrem. Dedim. -Nasıl yani abi anlamadık.Dedi. -Kardeşim ayaküstü bi soru sorup geleceğim. Söyle haydi sağa çeksin. Hayret ve merakla bana aynadan bakıp dediğimi yaptı devrem. Geriden gelen ekip aracı sağa çekince indik. Onlarda araçtan indi. Bengi meraklı bakışlarını bana çevirdi. -Komiserim bir sorun mu var? -Sorun değil de sorum var. -Anlamadım komiserim. -Ömrümü seninle paylaşsam olur mu? Bu kadarı fazla da… -Nasıl? -Her günüm aynı ne çok siyah ne çok beyaz. -Komiserim? -Yârin de olsam? -Ne? -Şuramda diyorum gizli bir vatan var, Sınır kapısında adın yazılı, kaçak şubeyle işi olmadı. Tertemiz. Tamam dersen ömrüm de senin. Bir süre gözümün içine baktı. Hayretle gülümsedi. -Nasıl ya? Abi ben ne yaşıyorum şu an? Dedi etrafına bakınarak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
TUZLU YAĞMUR'dan
-Onu bunu bırakta ne zaman konuşmayı planlıyorsun? -Oğlum mahvolur kızın hayatı. Sonu belli olmayan görevlere gidiyoruz. Ne olacağımız belli değil. Niye onu gözü yaşlı bırakayım arkamda? Ziya Mustafa’ya yönelip, tatlı sert bir ifadeyle içinden geçenleri döktü tek tek. -Hıh… Biz o zaman kaçırdık değil mi şehadeti? Senin, benim, Volkan’ın, Yavuz abinin, Atıf Baba’nın, diğerlerinin gittiği görevden geri dönmek için kesin hayat garantisi var mı? Bırak bizi, inançlı olsun-olmasın, kul olarak kimsenin 5 dakika sonrasına yaşam garantisi var mı? Yolda giden adamın başına düşen saksı hayatının sonu oluyor. Belki bir kavga, belki zehirlenme… Onun bekleyeni ağlamayacak değil mi? Öleceğini bilse geçer mi adam ordan? Hem hemen şehit olurmusun, olur muyuz?... Onun da bir garantisi yok. Bu meslek gönül işi ama şehadet nasip işi devrem. Ben de evliyim. Evlenmese miydim? Ben de istemez miyim şehadeti? Şehadet bana nasip olsa sevdiğim kadın ağlayacak evet. Ama ben ona, beni dualarla göreve gönderdiği için, her zaman yanımda olduğu için, can kulağıyla derdimi dinlediği için, ne yapsam “bir bildiği vardır” dediği için, bana sonuna kadar güvendiği için, güleryüzünü esirgemediği için şefaatçi olacağım. Onsuz bir cennet düşünemiyorum. Hem şehitlerimizin hepsi bekâr mıydı? Askeri polisi kadını erkeği ayırmaksızın şehit olmadı mı önden gidenler? Onların da bekleyeni yok muydu? İnan onlar da istemezdi kimseyi gözü yaşlı bırakmayı? Neden sevmeye sevilmeye layık görmüyorsun kendini? Neden o değil belki başkası senin yanında olmasın? Neden bir kalbin en güzel yerinde olmak istemiyorsun? Operasyona gitmekten korkmuyorsun, O farelere esir olmaktansa, bulunduğun yeri bombalatmaktan çekinmezsin, bundan da korkmuyorsun, ama bir kalbe girmekten korkuyorsun. Öyle mi usta? Bence sen bir düşün. Bu kızı
Uyarı
Arkadaşlar platformun amacını aşacak konuşmalarla gelmeyin bana. Merhaba, Nasılsın, Yaş kaç, Nerelisin. vs yazmayın kardeşim. Bir zahmet geçin bunları. Paylaşımlar hakkında soru sorup bilgi almak isteyenleri tenzih ediyorum. İlhamınız bol olsun. Hayırlı Vakitler
Duygu ve Düşünce
TUZLU YAĞMUR'dan
Mustafa, “Bu nasıl bir tevafuktur Allah aşkına! Ben niye hep kaçmaya çalışırken ayağım prangaya takılıyor? Niye yahu? Niye karşıma çıkıp tüm planlarımı bozup teknemi ruzgârınla alabora edip duruyorsun?" diye geçirdi içinden.Ziya, Mustafa’nın dalgın haline, sonra da bakış açısında her şeyden habersizce standıyla ilgilenen genç kıza baktı. Sonra da yanında oturan aynı zamanda timde yaşça büyük olan Yavuz’a dönüp muzipçe gülerek, kendi şivesiyle Mustafa’yı işaret edip: -Abicuğum senda benum alduğum kokuyi alayimisun?